4. května 2014

Nemám!

Zdravím případné zbloudilce :-)

Jelikož moje nehty vypadají tak jak vypadají, chvilku tady nebyla žádná jejich fotka a chvilku ještě nebude. Po minulém příspěvku jsem si naivně myslela, že už budou navždy pěkné a nebudu je muset trápit radikálním zkracováním, jenže opak byl pravdou. Vyrostly a pak se začaly lámat. Takže teď prostě nehty nemám žádné. Musela jsem je zkrátit na úplné minimum. Vážně přemýšlím o gelových nehtech, už mě to nebaví, čekat skoro měsíc, než vyrostou a pak si je týden užívat, než se zase polámou. Takhle je to pořád dokola. Uvidíme, jak dlouho to ještě vydržím. :D

Aby tady nebylo až takové prázdno, mám pro vás alespoň jednu fotku, je sice už pár let stará, ale mě se pořád líbí. Kamarádka měla gelové nehty, které už se jí nepozdávaly a tak mě poprosila, ať jí na ně něco vykouzlím. Zkusila jsem kápnout pár kapek laku do vody a vžešlo z toho tohle:


Byl to myslím jeden z mých prvních pokusů o tuto manikůru, zkusila jsem to pak ještě párkrát, ale už několik let jsem ji nedělala, šetřím si ji, až budu mít dlouhé nehty. Snad se někdy dočkám.

Mějte se jak chcete a já jdu mazat, ať ten růst trochu popoženu.
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat