8. května 2014

Objev století

Krásný sváteční den,

při přehrabování ve složkách s fotkami nehtů jsem našla něco dosud neočekávaného. Měla jsem dlouhé nehty. Tedy alespoň pro mě. A je to venku. Osoba, která si tady stěžuje, jak mu nerostou a kdesi cosi, měla v minulosti něco, co už se dlouhou dobu nepovedlo. Takže vážení, není všem dnům konec, protože už se mi to podařilo, sice si to nepamatuji, ale mám o tom záznam! :D
Fotka je stará dva roky, ale přesně si pamatuji název laku, protože Catrice a jejich jména laků...vždyť to znáte, je to láska na první přečtení. Tento zelenáč se jmenuje Run Forest Run! a o zelený třpyt se zasloužil lak Essence z kolekce nail art twins v odstínu Edward, bohužel už nevím, jestli to byla jen limitka, ale nejspíš ano.



Čumím na to jak puk. Teda až na ten palec, ale co je komu po něm, žejo. Pokud si nehet rozdělíte na třetiny, zhruba 2/3 jsou nehtové lůžko a zbytek nehet, takže jsem je měla na mé poměry fakt neuvěřitelně dlouhé. Celé dětsví jsem si je totiž kousala, proto jsem na tom teď tak bídně. Pamatuji si, že mi mamka ve školce na nehty dávala pepř a na to pak radši ještě náplasti. :D

Nějaké podobné zážitky z dětství?
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat