16. května 2014

Růst či nerůst, toť otázka.

Moje nehty se rozhodly pro tu druhou volbu. Minule jsem si schválně zaznamenala, jak dlouho to trvalo. No a... je to ani ne milimetr za týden. Což mi přijde fakt dost pomalé. Monstrózně pomalé. Hustodémonsky krutopřísně pomalé. Ale třeba je to jen tak, že když něco člověk chce, tak to většinou nedostane...a když to přestane chtít a je mu to už vlastně jedno, najednou to k němu přijde. Nejspíš to tak budu muset udělat, prostě se na to vykašlu a uvidím co z toho vyleze. Jenže když má člověk doma tolik nádherných laků, je těžké je nechat jen tak ležet ladem. Ale chci si teď dát maličkou pauzu. I slzička by mi skoro ukápla....kecám. Ale opravdu se těším, až budu mít jednou nehty, na které budu pyšná. Aspoň kdyby vyrostly a hned se nezlomily, jak to mají ve zvyku. Měsíc a půl rostou, pak jsou pár dní hezké a potom tradá, počkej si další měsíc, nádhero!
Kůžičky zatlačuji, nehty a jejich okolí mažu. Sice ne tak zběsile jako ze začátku, ale stále je to několikrát denně. I ten biosil jsem začala brát, tak doufám, že se to nějak projeví.


Musela jsem je zkráti na úplné minimum, strašně se lámaly a třepily. Ale i přesto, že vypadají takhle, chci si to sem dát. Aspoň pak třeba někdy v budoucnosti budu moct udělat srovnávací fotky před a po. Rozhodla jsem se (a jsem teda zvědavá, jak dlouho zůstane toto rozhodnutí beze změny), že gelové nehty si přeci jen nenechám udělat. Sice by bylo skvělé, že bych je měla dlouhé během chvilky, ale stálo by mi to pak za ty tři měsíce odrůstání a rozčilování se, jak se mi ty nehty lámou apod.? Nestálo. Stejně bych zase nechodila na doplňování a pak by mě akorát štvaly ty zničené nehty.
Na nehtech mám lak Vitabase od Color Club, což je unikátní proteinový komplex, který podporuje růst zdravých a silných nehtů. Slibuje větší odolnost nehtů před poškozením a obsahuje prý nějakou speciální formuli pro lepší výdrž barevného laku. Zatím ho používám samostatně, takže jestli zlepšuje výdrž barevného laku nemohu posoudit. Měl by se aplikovat alespoň třikrát týdně pro lepší výsledek, což je vlastně každé dva dny (a čtvrt :-D). Momentálně jsem ve fázi testování, ale prozatím na něj nemohu napsat nic špatného.

Mějte krásný den,
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat