18. května 2014

Pokusy na nehtech?

Ahoj dámy a páni!

Tak jsem to nevydržela a zase nalakovala. To jsem celá já. Jak něco nemám na nehtech, jsem z toho nějaká nervózní nebo co. Na těch mých kopýtkách stále bydlel podlak Vitabase od Color Club, ale říkal, že mu je smutno, takže dostal kámoše od Kristýnky z In your face!, který jsem u ní vyhrála. Jedná se o nový lak od Avonu, který slibuje gelový efekt. Moc mi nedochází, co tím chtěl básník říci (teda ne že by mi nedocházelo, co znamená gelový efekt, jen jsem ho prostě při lakování nějak nezaznamenala, ale chyba je nejspíš ve mně :-D), ale lak jako takový se mi moc líbí, takže budiž. No a ti dva se spolu měli tak moc rádi, až z toho vznikla další vrstva laku. To koukáte, co?! Oba byli ale nějací nemocní a když se daly nemoci dohromady, vzniklo z toho tohle...


Omlouvám se za trochu rozmazané fotky, ale není vůbec lehké fotit v laboratoři zmutované tvory, snad chápete. Nerozumím tomu...znali se přeci tak krátký čas, tak jaktože z toho vzniklo tolik mutantíků? Asi se měli opravdu moc a moc rádi.


A tady je již zmíněný pohřešovaný. 

Jméno : Barely There
Původ : Avon
Národnost : Ital


Zde můžete vidět (skoro) celou rodinku, jen Vitabase si zrovna odskočil na toaletu, ale stejně by ani tak nebyl moc vidět, je poslední dobou nějaký průhledný.

Zrovna jsem si uvědomila tu strašlivou chybu! Zapomněla jsem představit černobílého člena rodinky. A víte co, ať se představí sám. Předávám slovo...ehm, písmeno.

Mutantík : Takže čus, já se jmenuju Liquorice a jsem rád, že tady dnes můžu být s vámi. Rád bych vám toho o sobě prozradil více, ale z laborky už na mě volá doktor, ať to utnu, že budeme dělat ještě nějaké pokusy, tak se mějte!

Pokračování příště...
L.


Žádné komentáře:

Okomentovat