20. května 2014

Jdou po mně!

Čaute všici,

dneska tu mám něco mimořádného, jelikož tohle se mi ještě nikdy nestalo. Prostě a jednoduše, nějakým způsobem se ke mně dostal a nadělal neplechu. Nechápu jak a proč, ale podařilo se mu to. Je sice malý, avšak o to více zákeřný. A je z Francie. O to víc jsem to od něj nečekala.


Nestihla jsem ani přidat nadlak, protože jak rychle přišel, tak zas odešel, takže se omlouvám, že to vypadá všelijak.


Na fotce výše nejvíce odpovídá barva, ale stejně na lahvičce není nikde napsaný odstín a ani vlastně nevím, kde by se daly tyto laky sehnat, dostala jsem je (mám ještě jednoho trpaslíka, snad nebude mít podobné vlastnosti jako tento) od sestry a ta zase od někoho, takže asi tak. 



Barvička je to moc pěkná, bohužel vydržel do prvního nádobí, což bylo asi půl dne. Ani jsem po něm nechtěla, aby to přežil, ale trochu mě to zamrzelo, né že ne. Ale! Zjistila jsem, že je to terorista. A ještě ke všemu z Francie, jak již bylo zmíněno. Moje milovaná Francie a oni mi udělají tohle...


Po odlakování na mě čekala radůstka v podobě zabarvených nehtů do oranžova. Kdybych neměla podlak, tak neřeknu ani Ň. Ale takhle...mě fakt naštval ten malej zlobr. Doteď nechápu. Kdyby to byl zelenáč nebo modrák, byla bych schopná mu to odpustit. Ale fialová? Moje nejvíc nejoblíbenější barva a udělá mi tohle? Jako fakt? Ne. Neberu. Odhazuju do věčných lovišť. Ať si brečí sám na dně krabice v úplně zadní skříni.


Tak dobře, kecám. Příště zkusíme jiný podlak a třeba budeme ještě kámoši. Protože každý si zaslouží druhou šanci! Někdo i třetí, ale to už je na pováženou. No ale ještě to s ním teda někdy zkusím. Jinak jsem pod ním měla zase a opět Vitabase, který se mi ale nějak nezdá. Samostatně byl fajn, ale začínám o něm mít docela pochyby, že slouží spíše jako urychlovač sloupnutí laku. No uvidíme, zatím jsem ho použila párkrát, ale určitě dám vědět jak se máme rádi nebo neradi.
Co se týče mých nehtů, asi to vidíte...prostě se mi loupou po vrstvách. Tak nevím, jestli to zpilovat nebo to nechat tak...zatím to nechávám ladem, myslím že pilníkem bych si v tuhle chvíli nejspíš moc nepomohla.

Mějte se bájově,
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat