24. dubna 2014

Třpytivec

Hned na začátek mám jednu dobrou zprávu. Nemám žádné záděry ani kůžičku, kterou bych si mohla strhnout. No, o té kůžičce by se dalo polemizovat, ale prostě není tak monstrózní, jako předtím. Pro mě je to takové malé vítězství, protože nehty vypadají celkově lépe a navíc už to nebolí. Kolikrát se mi ta kůžička nepěkně zanítila, to nepřeju opravdu nikomu. 
Nevím, čím to je, jestli jen skvělými laky, nadlakem nebo že jsem se o ty mé chudinky začala konečně starat, ale objevila jsem další lak, který drží už druhý den jako přibitý a neodloupnul se zatím ani kousíček. Tak uvidíme, jak dlouho se mnou ještě pobude.


Tohle je tak neuvěřítelně krásná barva, úplně se nad tou fotkou tady rozplývám. :D Na prostřednčku je nějaký kousíček kůžičky, ale když jsem se teď podívala na ruku, nemám ho tam, tak už asi vzal roha.


Foceno na slunci, ale určitě to znáte, ten třpyt prostě nejlépe vynikne v reálu nebo třeba na videu, takhle na fotce z toho už moc nemáme. Zkoušela jsem tu barvu trošku upravovat ale nakonec jsem to vzdala...prostě si tam domyslete ještě kapičku zelené, ale jen opravdu malinkou. Kdyby to někoho náhodou zajímalo, tak máme v okně síť proti hmyzu, z toho důvodu je má ruka mřížkovaná. 
A to nejdůležitější nakonec, lak se jmenuje.....chvíle napětí....Blue Glitter! To nikdo nečekal. 

Krásný slunečný den,
L.

2 komentáře:

  1. Ahoj, moc hezký blog, nehty už máš pěkné :-). Jinak tak barva je úžasnáá, ten lak máš normálně z drogerky nebo přes internet?

    www.laleitr.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj a děkuji moc, to mě těší. :-)
    Lak mám odsud : http://mojesminky.cz/glitrove-laky/470-blue-glitter.html, mají občas pěkné slevové akce, dávají o nich vědět třeba na jejich facebookových stránkách.

    OdpovědětVymazat