23. dubna 2014

Stal se zázrak!

Nikdo to nečekal, ale nakonec se to stalo. Našla jsem lak, který mi vydržel (a stále drží) na nehtech déle než dva dny. Fialový lak z minulého příspěvku jsem měla na nehtech v neporušeném stavu zhruba půl dne, to ale není chyba laku, za to můžou mé báječné nehty. Dnes se jedná opět o lak Gabriella Salvete, tentokrát je to odvážlivec (nebo spíš odvážlivkyně...strašné slovo :D) s číslem 12 a názvem Lola. Sice růžové laky většinou moc nevyhledávám, ale u tohoto ta růžová není na první pohled až tak patrná, je taková zmrzlá a moc se mi líbí. A navíc je to opravdu držák, za což patří Gabriella Salvete neskonalý dík. Nakonec jsem ho nanesla ve třech vrstvách, ve dvou totiž maličko prosvítaly nehty a to se mi nějak nelíbilo. Schne docela rychle, takže mě více vrstev moc netrápilo. Po strašně dlouhé době jsem nepoužila podlak...teď tak přemýšlím, že možná nesprávným podlakem se mi ty laky vždycky začaly loupat docela rychle, myslíte, že by to mohlo být tím? Ale tak nebudeme prozatím dělat unáhlené závěry, to bude chtít nejspíš vyzkoušet vícekrát a s různými laky, protože ty texturované nejspíš drží i samy o sobě lépe než klasické. Pokud máte s některými podlaky zkušenost, že třeba snížily výdrž laku, budu ráda, když mi dáte echo.
Jinak co se týče mých kůžiček kolem nehtů, nevypadají zrovna nejhůř, za což jsem opravdu ráda. Mažu jak zběsilá a opravdu to pomáhá. Navíc už jen kousíček a budu mít odrostlé nehty po gelovkách. Poslední dobou si pohrávám s myšlenkou, že bych na ně zase zašla a chodila je pravidelně doplňovat (ne jako minule, že se mi ulomí první nehet a místo toho, abych zavolala nehtařce skrz reklamaci, tak se naštvu, začnu si do nich rýpat a nakonec je strhám je všechny :D), tak uvidíme. Jo a koupila jsem si mučící nástroj, který mi velice pomáhá a docela mě to s ním i baví. Teď to mohlo vyznít maličko úchylně...ale je to taková ta věc na zatlačování kůžičky, které nevím, jak se nadává. Předtím jsem používala dřívka nebo špičku kovového pilníku, jenže s těmito pomůckami jsem se většinou jen poranila. Ale tohle kopýtko, to je jiné kafe. Vida, budeme mu říkat kopýtko. Takže mám nový přírůstek do té mojí lakové rodinky, vzali ho mezi sebe rychle a docela tam zapadlo. 
Jak tak koukám na tu fotku, nevypadají ty nehty zas tak strašně a když ještě trochu povyrostou, už se na ně bude dát i dívat. Takže tohle je moje zmrzlé království a já jdu mazat. Mimochodem, viděl někdo Ledové království? Po dlouhé době pohádka, která se mi strašně líbila, už jsem ji viděla asi třikrát a to je u mě rekord, málokdy se koukám na film více jak jednou.


Mějte se fanfárově a napiště mi, jakou máte oblíbenou pohádku. :-)
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat