19. dubna 2014

To dáš!

Konečně jsem se dokopala k tomu, založit si blog a hodit tam fotku svých nehtů. Potřebuji se tím donutit přestat si je kousat, začít si pravidelně mazat kůžičky, nestrhávat si je (kůžičky, ne nehty, nejsem masochista), nekousat si tu zanedbávanou kůži kolem nehtů a dalších milion problémů, které pravděpodobně přispívají ke globálnímu oteplování a přebarvování ledních medvědů na zeleno.
Momentálně se moji drazí zotavují po gelovkách, což ještě pár týdnů potrvá a neustálým lakováním jim v tom nejspíš moc nepomáhám, jenže když má někdo doma stopadesát laků, nemůže je nechat jen tak ležet ve skříni, že. Nechápu to, prostě jsem si koupila jeden...dobře, možná dva. Nanejvýš tři, čestný skautský. Ty další mi tam někdo dal v noci, když jsem spala. Jo, to bude určitě tím.
Lakováno novinkou Gabriella Salvete SUGAR s číslem tuším 01, nemám ho tady u sebe, jelikož všechny laky, které jsou ponechány bez dozoru, by byly okamžitě zatraceny a poslány do věčných pekel. Jde o tu lila (?) barvu... no, prostě fialová, na barvičky mě moc neužije. Při lakování ve většině případů použiji podlak a pak na něj přijdou dvě až tři vrstvy barevného laku. A když se mi chce nebo si to situace žádá, přidám ještě nějaký nadlak.
A teď nastala ta chvíle. Ta chvíle ukázat se světu. Doporučuji přivřít levé oko a lehce naklonit hlavu doprava.


Pokud sem náhodou někdo zabloudí, nechť se neprodleně ohlásí na recepci v prvním patře. 

Zdar a sílu, držte mi palce!
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat