20. dubna 2014

Nový směr

Čerstvě nalakováno, opilováno, trochu upraven tvar nehtů. To by bylo asi tak vše, co bych vám chtěla sdělit, jenže takhle to asi stačit nebude ani mně, ani vám, což? Tákže... lak pro dnešní a zítřejší den (protože víc mu nefandím, ty dva dny by ale zvládnout mohl) je Ruby Wing v odstínu Fate, který, při troše šikovnosti, kryje v jedné silnější vrstvě, což je podle mě zázrak. Jedná se o krásně tmavě fialovou barvu, která pod vlivem mého úžasného mobilního fotoaparátu změnila barvu. Vím, že fotka nevypadá zrovna nejlépe a barvy na ní ještě hůře. Ale tak pro představu to zatím stačí a já slibuji, že s tím něco udělám. Lak je ve skutečnosti v mnohem teplejším odstínu, většinou jsem moc nevěřila blogerkám, které ve článcích tvrdily, jak jim foťák žere barvy, ale teď bych je nejradši objala a vyplakala se u nich na rameni, jelikož mám úplně stejný problém. A že bych si s tou barvou pak ještě hrála v nějakém prográmku a dodatečně ji upravovala, to se mi fakt nechce. No co, aspoň jsem k vám upřímná. Navíc, nemám tento blog až tak kvůli fotkám laků, ale kvůli tomu, aby se moje nehty staly koukatelnějšími. Zpilovala jsem je tak nějak...nevím, jak přesně popsat ten tvar. Prostě nejsou do kulata, ani rovné, něco mezi tím. Myslím, že to chce ještě na tom tvaru zapracovat, ale uvidíme časem, co se nám z toho vyklube, jestli tedy aspoň trochu povyrostou. 
Včera i dnes jsem použila nehtový olej od Four Seasons, před pár měsíci jsem ho používala docela pravidelně, ale štve mě na něm, že skoro vůbec neubývá. Ale tak aspoň že funguje. A to bych nebyla já, aby se něco nepos... Matlám si tak nehty olejem, když tu najednou lahvička je překlopená a já jen koukám, jak to z ní pomalu vytéká. Kecám. Byla to blesková akce a z lahvičky vyteklo oleje jen minimum. Nejspíš mi chtěl někdo pomoct, když si stěžuju, že neubývá, tak ať už k tomu nemám důvod. Ale zas nic.
Prsteniček a palec mám "ozdobený" confetti od BarryM s příznačným názvem Marshmallow, kterého jsem nanesla dvě vrstvy na jednu tenkou Fate. Je to docela zajímavý efektový nadlak, mám doma všechny laky z této řady, které nabízejí mojesminky.cz, je jich tuším pět. Jak vtipně poznamenal přítel, jsou to prostě takové malé bakterie. 
A nyní již zmíněné nehty. Fotka vypadá ještě hůř, než když jsem ji stahovala do nb, to mám radost. 



To je zatím vše, mějte se a někdy příště zase u nějakého dalšího článku.
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat