20. dubna 2014

Válka s nehty

Uplynul pouhý jeden den a já už bych měla své báječné (!) nehty zase odlakovávat. Šest z deseti (na nohou momentálně lak nemám, ale pracuji na tom) už je oprýskaných, ačkoli to není díky světlé barvě laku na první pohled zřejmé. Je sice fakt, že dostaly zabrat a navíc jsou trochu roztřepené, takže se nemůžu ničemu divit, ale i tak jsem čekala maličko delší výdrž. Nu což. Komu není shůry dáno... ale já se nedám! Doufám, že díky těmto článkům se mi podaří tahle bitva vyhrát. Tedy, nejen doufám, docela pevně v to i věřím. Až na tu urvanou kůžičku, která zatraceně štípe. Ale dobře mi tak, třeba si to pro příště zapamatuju. 

A jinak s tím prvním pohledem...vzpomněla jsem si na jeden vtip :

Dívka : Věříš na lásku na první pohled?
Chlapec : Ne.
Dívka : Tak se podívej ještě jednou.

Důležité upozornění! Tento článek nebude obsahovat žádnou fotku. Pokud to někoho až příliš rozrušilo, jako léčba se doporučuje ihned nalakovat alespoň dva nehty...pro jistotu radši tři. 
Jinak já tedy budu co nejdříve odlakovávat, namasíruji nějakým olejíčkem a poté mě čeká důležitá úloha vybrat nový lak.

Mějte se a usmívejte se.
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat