6. června 2014

Sérum na zpevnění nehtů

Mám radost. A velikou. Fakt jak malý dítě, když vidím ty fotky. Konečně jdou vidět nějaké výsledky... jestli to takhle půjde dál, budu za chvíli v naprosté euforii. :-D Takže, pokud máte své přírodní nehty krátké a ještě k tomu po gelovkách, nezbývá nic jiného, než dát tomu čas. A nerýpat si do nich. A nestrhávat si takovou tu vrchní vrstvičku nehtu, pokud se vám třepí. To je nejhorší co můžete udělat, věřte mi. Prostě na ně vůbec nesahejte. Dobrá, to trochu přeháním... dotýkat se jich může například štěteček tohoto séra a potom bříško jednoho z vašich prstů, až budete sérum vmasírovávat. 


Momentálně ho používám mezi lakováním, krásně vyživí odlakovačem vysušené nehty. Název tohoto zázraku je Alverde Nagelaufbauserum. Němčina a její složeniny, co víc k tomu říct. :-D Dala jsem drápkům den pauzu od nánosů barev, párkrát nanesla gel a promasírovala a nehty si čvachtaly blahem. A já taky, protože mám radost, když vidím, že mé nehty mají radost. Dobře, to může znít trochu divně, ale snad mě chápete. Možná by sérum fungovalo ještě lépe, pokud bych ho používala několikrát každý den, ale i tak pozoruji skvělé výsledky, používám ho třikrát týdně.


Hlavní výhoda gelů oproti olejíčkům je, že je vmasírujete a nehet máte ihned suchý, je na něm jen taková vrstvička, ale nikde si nic nezamastíte a nemusíte hodinu čekat, než se olejíček vstřebá, navíc gel je moc příjemný a tento určitě nebyl ani nijak drahý, myslím, že mohl stát něco kolem osmdesáti nebo devadesáti KáČé, ale díky jeho konzistenci ho stačí jen maličko, takže vydrží poměrně dlouho, ačkoli je ho jen 9 ml.
Sérum/gel na nehty a kůžičku má v sobě jojobové korálky, které se při masírování rozpustí, navíc obsahuje kofein, výtažky z kopřiv, mořských řas a aloe vera, které intenzivně hydratuje nehtovou kůžičku. Je fakt, že už se mi hodně dlouho neudělal záděr, za což můžu nejspíš poděkovat tomuto séru. Jsem s ním moc spokojená a až ho spotřebuji, určitě si koupím další.


Mějte se krásně a dejte mi vědět, jestli radši používáte olejíčky nebo séra.
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat